05-11-2005, 04:59 PM
Ekslem Wrote:Ben net langs de sigarenboer geweest in dit gat. Hij nam geen kaarten aan. Hij had vandaag hier alleen al 40 man met kaarten gehad en wie morgen het eerst komt, maalt het eerst (hij had nog nooit zoveel vraag gehad). Hij verwachtte dat morgen alleen de eerste kaarten zou hebben.
Nu zit ik in dubio, heb nl. weinig zin om om half 8 voor de deur te gaan liggen op een zaterdagmorgen en dan nog de kans hebben om geen kaarten te bemachtigen.
Maw kut PSV :letitallout:
EDIT: Heb het uitbesteed :8: . Nu maar duimen, maar verwacht er niet veel van eerlijk gezegd
EDIT2: Maat van me stond er om kart voor 7 :eeeek: en nog was ie tweede #-o . De eerste clubkaart die er om psies 9 uur (centrale tijd ticketbox) doorging, kreeg al geen kaarten. Er lijkt me dat er dus iets aan de hand geweest moet zijn. PSV kaarten terug genomen ofzo of toch ergens al eerder verkocht (lijkt me niet kunnen eigenlijk). iemand wel aan kaarten kunnen komen??????????
EDIT3: Schalke - PSV al snel uitverkocht
Marco - Datum: 05-11-2005 - Bron: PSVZone.nl
Duizenden supporters stonden bij de diverse ticketboxen in Nederland in de rij met de hoop op een kaartje voor de UEFA Champions League wedstrijd Schalke '04 - PSV. Binnen 9 seconden was alles echter al volledig uitverkocht, zodat een hoop supporters lang in de kou voor niets gewacht hebben. :crazy:
Lucky me..... :
Ik heb wel kaarten...4 stuks.
Vriend van me stond om 8.45 uur bij de ticketbox.
Stonden 2 supporters voor hem, 2 maal lange zijde. Niet denken gelijk mee gaan. Om 9 uur kwam er dus netjes 6 x een kaartje lange zijde uitrollen. De volgende had idd pech. Die wilde in de hoek zitten. Maar toen was het idd al uitverkocht.