28-01-2010, 10:42 AM
gittermaster Wrote:ajax had idd niet te klagen met de scheids, echter "weer eens" ben ik niet met je eens, maar goed dat weten we al.
Vind t sneu voor NEC, die beker kan me echt gestolen worden.
@ Peter: Suarez erbij is heel prettig, zonder Suarex kan Ajax ook prima voetballen, de conclusie dat Ajax slecht was omdat ze zonder Suarez speelden is imo verkeerd, als eerder gezegd Ajax speelt het hele bekertoernooi al belabberd, ook met Suarez.
tegen feyenoord had ajakkes de scheids ook mee en ik kan nog meer dan voldoende voorbeelden noemen, bijvoorbeeld de taltijke keren dat sneuarez weer eens ontzien wordt.
ik heb het gevalletje oerbij en heubach beiden niet gezien, maar ik vind het weer niet verrassend dat jij weer van mening bent dat de ajakkessied geen rood verdient en heubach wel.
die overtreding van serpent was gewoon ongelukkig en geel sloeg nergens op, maar nec liep op de tenen dus de kans was groot dat ajakkes ze zou pakken. maar dat kwam wel omdat ze lang met z'n 10en moesten spelen en ik heb dus niet gezien of die heubach er terecht is afgestuurd.