28-01-2010, 11:39 AM
Hier de visie van Mario, die na elke wedstrijd een mailtje stuurt naar leden van Het Legioen:
Quote:Beste supporter,
Je hebt gisteren weer kunnen zien dat bekervoetbal iets aparts blijft. Het is zoals je weet de kortste weg naar Europees voetbal. Dat heb ik niet verzonnen, maar het is gewoon zo. Door de overwinning blijven wij dus op twee fronten actief om onze doelstelling te bereiken en daar ben ik erg blij mee.
We wisten gisteren dat we moesten hopen op een goede dag om PSV te kunnen verslaan. Ik vind PSV op dit moment de beste ploeg van Nederland en het was niet voor niets dat ze tot gisteren al 39 wedstrijden ongeslagen waren. Dat wij hen toch met 0-3 verslaan, moet ons heel veel kracht geven voor de komende wedstrijden.
Ik vind dat we gisteren de eerste helft hebben gedicteerd. Er was veel beweging voor de bal, met name Jon Dahl Tomasson zorgde met goede loopacties voor veel gevaar. Ook Karim El Ahmadi heeft het prima gedaan. Hij heeft de afgelopen tijd wat kritiek gehad, maar gisteren heeft hij twee goals gemaakt en ook aan de bal het verschil gemaakt. De hele ploeg heeft gisteren in de eerste helft eindelijk het voetbal laten zien zoals we dat voor ogen hebben.
Naast het doelpunt van Karim zag ik in de eerste helft ook een wonderschone treffer van Giovanni van Bronckhorst. Daardoor konden we met een mooie voorsprong heerlijk gaan rusten, dat was alweer een tijdje geleden.
We hadden verwacht dat PSV de tweede helft zou gaan stormen, maar afgezien van een paar hachelijke momenten kwam daar weinig van terecht. De grootste kans was zelfs voor ons, maar Andreas Isaksson redde schitterend op een schot van Leroy Fer. Uiteindelijk maakte Karim nog
0-3 en was het feest compleet.
Groeten,
Mario Been
Deze mail wordt exclusief aangeboden aan supporters van 'Het Legioen'