28-01-2010, 12:30 PM
waf Wrote:manolev/marcellis scheelt idd in aanvallend opzicht, maar wij moesten het met een ventje van 17 doen ipv fernandez.
normaal wel, maar bij de wedstrijd in de kuip was doeldelzak onzichtbaar (en psvee verder beter dan feyenoord).
ja, ik ben niet zo'n engelaar fan. in de kuip speelde hij erg goed, ik heb hem ook gezien op spangen en daar vond ik hem tegenvallen. hij speelt altijd op 1 tempo, een beetje lijzig, dat kan verschillend uitpakken.
koef was helemaal nergens gister, toivonen heeft 1 kans gehad.
je hoeft het allemaal niet zo'n positieve draai te geven. die ballen vielen niet goed. punt. als je het al moet hebben van ballen die goed vallen. net naast en net over, hou alsjesblieft op. dat zijn toch geen kansen? hooguit mogelijkheidjes. feyenoord was feller en leek meer te willen winnen. dan vallen ballen verkeerd en ben je afhankelijk van wat afstandschotjes.
joh, blijf dat maar lekker denken dan. overschat jij psvee maar en onderschat jij feyenoord maar.
Op basis van gisteren kan ik PSV niet overschatten, want het echte PSV speelde niet. :razz: Feyenoord vond ik goed, maar ik hoor overal dat dit hun max. wel zo'n beetje is, dan ben ik niet onder de indruk.
Koef was idd nergens, daarom zie ik liever Toivonen voorin. Dat kan echter pas als Engelaar terugkeert. Ik ben wel 'fan' van zijn type speler, maar vooral in dit PSV is hij belangrijk omdat Afellay op de helft van de tegenstander gaat ballen als Engelaar meedoet. Zonder hem gaat Afellay alles op eigen helft halen en daar heb je toch minder aan hem. Leuk hoor, op eigen helft met een geweldige actie Tomasson (meen ik) poorten, maar als je dat voorin doet levert zoiets een goal op, nu was t niet meer dan leuk om te zien.
Dat Dzsudzsak in de Kuip slecht was doet niks aan zijn belang voor PSV af. En dat jullie een junior als back hadden maakte niet uit omdat Amrabat (op het 1e kwartier na toen hij er 3x makkelijk langs glipte) niks klaarspeelde. Als jij back had gestaan was je ook overeind gebleven. :razz: