28-01-2010, 06:13 PM
harry_bierdop Wrote:Ongelooflijk wat ben ik hier ziek van zeg, echt niet normaal. Ik kan me weinig grotere teleurstellingen als deze herinerren sinds ik naar NEC ga.
Als die pannekoek van een Erikson dan gewoon die 2-0 maakt is het afgelopen en worden er 3 woorden aan de scheids vuil gemaakt en dan ga je naar huis en dan is het klaar. Maar waarom dan zo? met 10 man op terugkomen van 1-0 naar 1-2 en dan alsnog verliezen. Zo fucking ziek..
Ik ging er ook echt kapot aan. NEC had 't zo verdiend. Met 10 man in de Arena van 1-0 naar 1-2 is zó knap en dat 't dan op deze manier moet misgaan is echt te lelijk. Heubach die geel krijgt omdat ie een vrije trap TE SNEL neemt en Urby die de bal klemvast pakt in het veld krijgt niets.
Man wat was die lelijke Liesveld inconsequent zeg. En die laffe herder wilde geen commentaar geven na de wedstrijd.
Dan de wedstrijd: In de 2e verlenging(1-2 was 't) zeg ik tegen een maat, NEC gaat dit redden, ze gaven de hele verlenging nog geen kans weg. Over de grond kwam ajax er totaal niet door. Ik ging er vanuit dat ze uit uiterste nood lange ballen zouden gaan spelen. Dit had NEC helemaal in de kaart moeten spelen. Dan heb je niets meer aan een man meer en NEC had dat met Potje, Vd Eijden, Zomer, Vlemminx etc makkelijk moeten kunnen redden tegen 1.70 meter mannetjes van ajax. Laat ze dan de laatste paar minuten 2 standaardsituaties om de oren krijgen. :x
Het zal altijd wel overdreven zijn dat ajax bevoordeeld wordt maar ik krijg er de schurft van. In april komt er hopelijk de bekerfinale Feyenoord-ajax. Route naar de finale:
Feyenoord:
Harkemase Boys
Den Bosch
AZ
PSV
Twente
Ajax:
AGOVV
Dordt
WHC
NEC
Eagles
Om maar eens een voorbeeld te noemen. Met dat programma komt elke middenmotor in de eredivisie in de finale. Wat hopelijk gunstig is voor zondag is dat Ajax nu 2x op rij flink bevoordeeld is en dat dit in de finale breed is uitgemeten. Daarnaast is scheidsrechter Vink volgens die bolle Jol altijd al anti-ajax.
Niets is sterker dan dat ene woord...