31-01-2010, 10:44 PM
gittermaster Wrote:mee eens Har, heb echter alleen de samenvatting gezien, maar leek inderdaad een terecht gelijkspel.
Prachtige schwalbe van JDT, kan Suarez nog wat van leren. Ben benieuwd wat men daar in t feyenoord kamp van vindt.
Denk dat Ajax wel recht had op een pingel, maar die worden redelijk vaak niet gegeven, zag t zelf ook pas in de herhaling, daarvoor leek t een schwalbe.
ik vind die schwalbe afschuwelijk en feyenoord onwaardig, maar bovenal begrijp ik er niets van: hij kon toch gewoon scoren?
de wedstrijd vond ik heel veel lijken op psvee - feyenoord. daar kwam feyenoord voor door een fout van een psvee verdediger en toen kon feyenoord profiteren van de ruimte die het vervolgens kreeg. nu was dat hetzelfde, met dien verstande dat feyenoord slechter het spel kan maken dan psvee. maar goed, ajakkes profiteerde niet. in de rust zei ik dat de kans op 0-2 groter was en dat we moesten hopen dat de bal een keer goed viel. dat gebeurde ook. na de 1-1 was ajakkes rijp voor de slacht, jammer dat makaay (2x) en el amadi niet scoorden.
gevalletje sneuarez was een pingel, die handsbal van cler vond ik niet.
overigens vond ik het gedrag van de zeeuw minstens zo sneu als die van toamsson. bij de goal ging hij het publiek uitdagen, bij nac uit kreeg fer daarvoor geel en oh wat vond iedereen dat toen terecht (en sneuarez stak zelfs zijn middelvinger naar het publiek uit :roll: ) en toen de zeeuw vermoedelijk per ongeluk een klapje kreeg van cisse deed hij net of hij dood ging. en oh ja, 2x hebben wij de bal uitgespeeld omdat er een neus lag te huilen op het veld, toen er bij ons iemand geblesseerd lag ging ajakkes uiteraard gewoon door (kans pantelic).
al met al was dit een juiste afspiegeling van de krachtsverschillen. wel jammer, want ajakkes (dat eigenlijk drijft op 3 spelers, sneuarez, vd wiel en de zeeuw - de rest is grauwe middelmaat-) was gewoon te pakken vandaag.