01-02-2010, 11:47 PM
waf Wrote:Jansoe Wrote:Maar over theatraal naar de grond gaan dit seizoen: Fris mijn geheugen even op en geef me een moment waarop dat gebeurd is.
ik reageer nooit op jou, omdat je werkelijk de grootste mongool van dit uitgedunde forum bent (maar ook met veel actieve members had je jaarlijks met afstand die titel), maar nu krijg je me lekker los.
een week geleden, tegen az nog 2x. een overtreding van moreno (was een overtreding, maar sneuarez deed of hij doodging) en 5 minuten daarvoor gebeurde exact hetzelfde, hij probeerde die gast, waarvan hij wist dat hij revanche zou nemen een kaart aan te naaien. hoor ik jou dan over onsprotief gedrag, net zoals ik toegeef dat tomasson onsportief gedrag vertoonde?
en wat lul je nou, tomasson is toch gewoon bestraft met geel? en terecht. maar nee hoor, nu loopt de neuzenmedia nog te verkondigen dat het niet genoeg was en dat het rood had moeten zijn. heb je dat ooit gehoord na een schwalbe van die onuitstaanbare sneuarez?
en als sneuarez een klap geeft aan babovic, dan is het geen rood. en als babovic een klap geeft is het wel rood. en als fer provoceert bij nac krijgt hij geel. en als de zeeuw EN sneuarez provoceren horen we er niks van, nee, dat vond jack van gelder wel lachen. en als de zeeuw net doet of hij doodgaat als per ongeluk de hand van cisse hem op het achterhoofd raakt, dan nog hoor ik jou daar niet over, maar ja joh, houd je je wel lekker bezig met tomasson.
moet ik nog 300000 voorbeelden noemen dat ajakkes bevoordeeld werd? die tig elleboogstoten van huntelaars en ibrabromfiets erbij halen? oh nee, want dat was niet bewust. :roll:
rot toch op man, als ajakkes 2x geen pingel krijgt in de kuip, dan weegt dat nog in het geheel niet op tegen die duizenden keren dat ze een scc-er hebben als scheids.
en waar was je met je grote muil bij ajakkes nec? niet bevoordeeld? dan houd je je wel gedeist he, dan horen we je niet. bek houwen, ontzettend domme zaadstengel. ajakkes had op eigen kracht 0-2 kunnen en moeten maken, maak je daar liever druk over.
Geef ze maar, die 30.000 voorbeelden.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...