02-02-2010, 12:19 AM
Jansoe Wrote:Zeg waf, jij kent me niet eens. Hoe kun je dan oordelen of ik een mongool ben of niet? Omdat ik het niet met jouw gejammer over de KNJB eens ben? Omdat ik voor Ajakkes ben? Jij met je ajakkes, je sneuarez, je oerbij etc.
ik beoordeel je op je zwakzinnige gezever hier op het forum. en het interesseert me geen ruk dat jij het daar niet mee eens bent. sterker nog, dat bevestigt voor mij mijn gelijk.
Quote:Neuzenmedia? Sneuarez? Wie is hier nu in godsnaam de mongool? Ik hoor die zogenaamde neuzenmedia nu ook zeggen dat Suarez gestraft moet worden voor die vinger. Iets waar ik me nog best wel enigszins in kan vinden. Of is diezelfde media dan ineens geen neuzenmedia of heb je daadwerkelijk een selectief gehoor.
neuzenmedia ja. denk je echt dat ik de enige ben die dat zo ervaart? ik heb misschien nieuws voor je, maar alleen die blinden uit amsterdom ervaren dat niet zo.
ik heb werkelijk nergens gelezen dat sneuarez bestraft zou moeten worden en ik ga er ook van uit dat dat niet gebeurt. hde enige reactie die ik gezien heb was van van gelder. die vond het wel lache.
Quote:Suarez had in die wedstrijd ook een rode kaart moeten hebben. Lijkt me meer dan duidelijk..
nogal essentieel he. maar nee hoor, als die wedstrijd ter sprake komt dat weet iedereen alleen nog maar dat ajakkes feyenoord van de mat speelde. :roll:
Quote:Graag. NUmmer ze wel even van 1 tot en met 300.000 anders wordt het zo onoverzichtelijk..
zie boven, ik had geen zin meer. alleen ajakkessieden ontkennen dit trouwens.
Quote:Moet ik dan altijd en overal op reageren? Maar oke, ik zal de volgende keer ook mijn zegje doen als Ajax bevoordeeld zou worden hoor. Als ik jou daar een plezier mee kan doen. Maar mijn beste waf, speel niet zo idioot op de man, want je kunt wat dat betreft veel beter dan je mongool, je domme zaadstengel en het feit dat ik mijn bek moet houden.
nee hoor, dan moet je niet reageren. maar je zou misschien kunnen bedenken dat het nogal ongeloofwaardig is als je alleen je smoel laat zien als ajakkes eens teovallig een keertje benadeeld wordt.
Quote:Dat is zeker waar. Enige wat daadwerkelijk 100% kloppend is aan je voor de rest kansloze reply.
alleen jammer dat je te dom bent om uit te kunnen leggen waarom die reply kansloos zou zijn.