08-02-2010, 01:20 PM
gittermaster Wrote:Dat zeg ik toch?! Ik voeg er alleen aan toe dat je t niet gezien hebt, vandaar "knappe constatering". Oftewel, "makkelijk"
heel makkelijk. ik hoef niks van sneuarez te zien om dit te constateren. nogmaals, het doet er niet toe of ik dat wel of niet zie.
Quote: Ik had mijn stelling anders moeten formuleren, maar ik ging er vanuit dat je wel begreep dat ik het niet had, over het "oplopen van het veld".
daarom is het een niet te bewijzen stelling.
Quote:Het is erg lastig om niet te jij-bakken als je elke keer weer over het "niet-afkeuren" van Suarez begint.
ik keur ook helemaal niet alles van hem af. maar het is wel een duikelaar die regelmatig geniepige overtredingen heeft. net zoals vertongen een jankebek is die moord en brand schreeuwt als hij een klapje krijgt van de baab, en nu de vermoorde onschuld speelt als hij zelf eens iemand raakt. en net zoals de zeeuw die net doet of hij doodgaat als hij een klapje krijgt van cisse, maar zelf ook niet vies is van een schop of het misselijk uitdagen van het publiek.
ik vind het prima als je uitdeelt, maar dan moet je niet piepen als jou iets overkomt. en ik zeg het zelfde als een feyenoorder dat doet.