10-02-2010, 09:58 PM
waf Wrote:Ik stoor me ook wel eens aan uitspraken. Gewoon inslikken en weer verder met de dagelijkse gang van zaken.Ronnie D Wrote:Ik ga in op je reactie omdat ie zo typerend is voor hoe jij op alles reageert wat uit de Ajax hoek word geroepen.
het gaat mij helemaal niet om wat die zaadstengel roept, het gaat mij om de bespreking van datgeen in een sportporgramma waarin de algemene opinie wordt bepaald. het feit dat jij mij tot dorpsgek wil betitelen bevestigt dat alleen maar, je hebt in al je onwetendheid kennelijk geen idee hoeveel mensen zich daar guwelijk aan storen.
Studio Voetbal is toch al jaren geen opinie programma meer?
Eentje zit krampachtig alles wat positief over Ajax dreigt te worden te bagataliseren, eentje hakkelt de hele tijd over zijn Tukkerse vrienden en de Bundesliga en de laatste kan het enkel over keepers en PSV hebben.
Quote:Nooit eens nagedacht dat het betweterige complot gelul van je ook hoogst irritant kan zijn?Quote:Wat Ajax betreft kom je hier op het forum een beetje op me over als de zelfbenoemde profeet die het allemaal zo goed weet,
ik weet helemaal niets van ajakkes, ik weet alleen dat ik de hier nog aanwezige ajakkessieden en overigen ook al dat soort meeloperig gespuis dat ik tegenkom doorlopend op de hoogte houd van het irritante eenzijdige gehersenspoel der nederlandsche media.
Quote:Quote: maar ondertussen meer en meer begint te lijken op de lokale dorpsgek die door niemand meer serieus word genomen.
zie je wel dat je geen benul hebt hoe dit bij niet ajakkessieden voelt. fijn dat je denkt dat je voor iedereen kan praten. er zitten nog drie man op dit forum en omdat jij mij niet serieus neemt durf je te concluderen dat ik door niemand serieus neemt. proest.
Okee, IK vind dat je op de lokale dorpsgek begint te lijken. Zo beter?
En dat constante kleuterachtige gedoe met die naamsverbasteringen vind IK een minachting naar je discussiepartners hier op het forum.
Quote:[/quote]Quote:En als jij me naiëf vindt, so be it.
ik vind je niet alleen naief, maar ook dom (en niet alleen vanwege je spelling).
Mag jij vinden als je je daar beter bij voelt.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...