11-02-2010, 12:16 AM
Peter Wrote:als je nou eens wat verder kijkt dan je scorebord lang is.
ik benoem een feit, jij doet een aanname
Quote:Ik reken de spelers van AZ niet aan dat DSB failliet ging. Het trainersgedoe ook niet, want voorzover ik weet was het vooral een keus van het bestuur Koeman te ontslaan.
ik denk dat het ontslag van koeman ze geen windeieren heeft gelegd. ze zijn nl beter gaan voetballen (mening).
Quote:Vaak wel en ik verwacht dat AZ als 4e eindigt, daar waar ze horen, maar soms eindig je wel eens net boven of onder je stand.
tuurlijk joh.
Quote:Dat heeft dan niets met redenering kloppend te maken (als het niet aan pech van Feyenoord te wijten is als ze punten verspelen), maar gewoon een feit.
nee hoor, dat is een aanname. oftewel: gelul in de ruimte.
Quote:De rest zijn puur meningen over kwaliteiten van spelers wat zinloze discussie oplevert. Ik kan jou niet serieus nemen als je stelt dat De Cler beter is dan Salcido, jij mij niet als ik stel dat Salcido beter is dan De Cler. Kom je toch nooit uit.
dat zijn meningen en daar hoef je ook niet uit te komen. het verschil is dat ik jou mening wel serieur neem, maar ik vermoed dat salcodo bij ons weinig zal spelen. maar goed, jij lult psvee altijd de hoogte in en de prestaties van ajakkes en feyenoord bagatelliseer je. al jaren. ik vind mijn mening een stuk reeler.