11-02-2010, 10:14 AM
Bredanaar Wrote:Ik dacht dat de discussie ging over het niveau van Belgie. Peter gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten maar weet de discussie zo te draaien dat het onderwerp nu een welles-nietes discussie is geworden over welke voetballers van Nederlandse eredivisieclubs nu eigenlijk het beste zijn. Daar ging het toch niet om? :roll:
het heeft wel met elkaar te maken. gz stelt vast dat het belgische elftal niet echt toppers heeft, en dat hun beste spelers zitten bij een middenmoter in de eredivisie. hij vergeet daarbij vermaelen en van buyten, maar dat zijn nou niet echt verdetten.
vervolgens komt peter blaten dat az geen middenmoter is (hetgeen feitelijk onjuist is), maar eigenlijk veel beter, om niet veel later vast tes stellen dat het een subtopper is, en om mij te stangen schat hij ze in de op de 4de plaats en niet op 5de plaats.
dus de spelers die het voor belgie moeten doen zitten bij een club die 4de wordt in de eredivisie. gz heeft gewoon een punt en peter wil er tegenin gaan maar geeft zelf de argumenten voor de stelling van gz.