11-02-2010, 03:45 PM
waf Wrote:jij lult psvee altijd de hoogte in en de prestaties van ajakkes en feyenoord bagatelliseer je. al jaren. ik vind mijn mening een stuk reeler.
Klopt dat ik Ajax en Feyenoord al jaren lager aan sla dan PSV, maar als je het rijtje landskampioenen van die periode ziet, zit ik er wat dat betreft niet zo ver naast. Als Feyenoord niet zoveel minder is hadden ze toch ooit in de buurt van een titel moeten komen. Vorig seizoen was ik ook de 1e om aan te geven dat PSV ruk bezig was overigens. Kan ik er wat aan doen dat PSV al een decennium lang heel vaak goed bezig is, dan kan ik hier moeilijk gaan posten dat ze ruk zijn. Als het volgend jaar zonder bv. Afellay en Dzsudzsak weer drama is zal ik ook de 1e zijn om toe te geven dat Ajax en/of Feyenoord beter/gelijkwaardig zijn. Nu is daar geen sprake van.
Ik vind Salcido trouwens niet alleen beter dan De Cler, maar ook beter dan Gio. Salcido bloeit de laatste maanden heerlijk op en ik verwacht dat Ooijer daardoor zondag weer plaats kan nemen op de bank, daar waar hij gezien de laatste weken hoort.