11-02-2010, 03:50 PM
Bredanaar Wrote:Ik dacht dat de discussie ging over het niveau van Belgie. Peter gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten maar weet de discussie zo te draaien dat het onderwerp nu een welles-nietes discussie is geworden over welke voetballers van Nederlandse eredivisieclubs nu eigenlijk het beste zijn. Daar ging het toch niet om? :roll:
Er werd een vergelijking met Oranje getrokken en dat België met die middenmoters uit Nederland daarbij niks was. Ik merkte op dat ik AZ geen middenmoter vind (als je verder dan het scorebord kijkt) en dat je België niet met groepshoofden moet vergelijken.
De andere clubs uit pot 4 zouden een moord doen voor dat AZ-kliekje, Vermaelen en Van Buyten. Zie die Oostenrijkselectie van hierboven. Dat hoort mi niet een pot hoger dan België. Die van Turkije is ook geen 2 potten beter. België heeft dus nog gunstig geloot, Oostenrijk en Turkije hebben zeer zwaar geloot met België als ploeg uit pot 4. Er werd als openingspost in dit topic opgemerkt dat België in zo'n zware poule zit. Nou dat wisten ze dus vantevoren al (en dat zei ik) dat ze in een op het oog zware pot kwamen, zo zwaar hebben ze helemaal niet geloot. En dat merkte ik op. Dat vond GZ belachelijk. Toen ontstond een zinloze discussie. That's all.