11-02-2010, 04:50 PM
Peter Wrote:waf Wrote:en om mij te stangen schat hij ze in de op de 4de plaats en niet op 5de plaats.
In het geheel niet. Als AZ van de zomer mannen als Dembele, El Hamdaoui, Romero of Schaars moet verkopen zal ik de 1e zijn om toe te geven dat Feyenoord een betere selectie heeft.
Met de huidige selecties en resterende programmas zou het me echter niet verbazen als AZ Feyenoord nog achterhaalt en 4e eindigt. Als ze niet zoveel pech hadden gehad hadden ze nu al boven Feyenoord kunnen staan. Logisch ook, omdat ze een betere groep hebben. Vind ik.
in het geheel wel, anders had je wel top 5 genoemd of zo.
overigens snap ik niet waarom je die redenering doortrekkend niet stelt dat az zonder pech en weet ik veel wat beter is dan twente.
als het feyenoord tegenzit en een beetje pech heeft dan sluit ik ook niet uit dat az feyenoord achterhaalt. en dan eindigen ze (nagenoeg) gelijk en dat is ook exact de analyse die ik geef. jij niet, jij gaat dan je redenering kloppend maken door te zeggen dat ze evenveel punten hebben, maar dat az meer pech heeft gehad dan feyenoord. en dat doe je wel erg vaak, dat lucht fietsen.
de selectie van psvee is niet veel beter dan de andere top 5 ploegen. dat ze vaak kampioen worden is knap, maar dat komt imo meer doordat feyenoord en ajakkes grotere clubs zijn, met meer druk, terwijl psvee met hun kabouteraanhang elk jaar weer in alle rust kan presteren.
zo'n van raaij, die nu toch echt een knuppel in het hoenderhok heeft geflikkerd. bij de aanhang van feyenoord zouden zulke beschuldigingen van een clubicoon meteen tot onrust leiden. bij psvee hoor je er nu al niets meer van. in het westen dan he, misschien in het eindhovens dagblad, maar verder gebeurt er niks.