12-02-2010, 10:12 AM
Quote:Misschien opinie bepalend voor de zwakkeren van geest.
Ik ken in mijn hele omgeving niemand die dat programma nog serieus neemt.
nee, maar jij bent ongelooflijk slim en je omgeving ook. maar het is idd juist opinie bepalend voor de zwakkeren van geest. hehe, je hebt het door. maar ook mensen op dit forum lullen een hen welgevallige mening gewoon na hoor.
misschien moet je je eens verdiepen in de reden van de aversie tegen ajakkes. en dan pas oordelen? misschien kun je dan aantonen dat je zelf niet een van de zwakkeren van geest bent.
Ronnie D. Wrote:Tja, mensen met een tunnelvisie zijn nu eenmaal moeilijk te overtuigen.
ik ben blij dat je het zelf doorhebt. maar hou maar lekker vol dan.
Quote:En dat constante kleuterachtige gedoe met die naamsverbasteringen vind IK een minachting naar je discussiepartners hier op het forum.
Je naamsverbasteringen in het algemeen slaan al nergens op.
dus je gebruikt deze discussie meteen maar even om een algemene frustratie van je te bespreken. dat dacht ik dus al, je argumenten waren op, dus je haalde er maar wat anders bij.
Quote:Het is van het niveau kleuterklas. Hoort ook niet thuis in een normaal gesprek.
en dat bepaal jij?
Quote:En als jij verbasteringen als minachting gebruikt dan is het wat mij betreft klaar.
dat zou ik maar eens moeten doen dan, want ik word niet veel wijzer van je zure opa gelul dat niet ingaat op de inhoud, maar op de reactie op de inhoud.
Quote:Wat........waren je gevatte opmerkingen op?
het is bij jou niet nodig gevat te zijn, maar toch leuk dat je andere opmerkingen kennelijk het predikaat gevat geeft.