13-02-2010, 05:27 PM
als je mij een hondenlul noemt vind ik dat prima. ik zal je vervolgens vragen (als ik dat niet weet) waarom je dat zegt. Of ik praat het gewoon uit, desnoods met welgemeende excuses. Maar probeer mij niet te krenken over de rug van mijn (reeds lang geleden overleden) moeder. Want dan krijg je inderdaad wat je wil bereiken, mijn wraak- en haatgevoelens zal je dan letterlijk voelen, ook al ben je nog zo'n grote kerel. Zulke dingen met zijn allen van een tribune naar iemand toeroepen vind ik niet alleen triest maar ook het toppunt van lafheid. Op eredivisie-live hoorde ik duidelijk dat Lurling van tevoren al telkens uitgefloten werd. Na zijn doelpunt ging hij met zijn hand bij zijn oor langs de tribune. Okee niet zo netjes maar ik kan dit ergens toch echt wel begrijpen. Los van het feit dat ik Lurling ook niet een van de meest sociale voetballers vind met zijn schwalbes en maatje-kaart-aannaai-gedrag, maar dat het publiek zich daardoor zo laat opfokken vind ik inderdaad niet goed te praten zoals jij dat wel doet.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!