08-11-2005, 12:47 AM
Bakke Wrote:Misschien geen eigen topic waard, maar ik probeer het toch maar...
Zo halverwege het seizoen, mede naar aanleiding van Macââ¬â¢s halfseizoen-analyse, begin ik weer aan versterkingen te denken, vast vooruitdenkend aan het volgende seizoen. Ik sta momenteel zesde, en kan na een overwinning aanstaande zondag voorzichtig uitgaan van lijfsbehoud. Als ik volgend seizoen beter wil gaan presteren, en dan denk ik aan een vierde of vijfde plaats, zal er het één en ander moeten veranderen.
De basis-elf ziet er momenteel als volgt uit, met de reserves erachter:
Keeper: 8 (reserve 7)
Defs: 8-8-9 (reserves 8-8 )
IMââ¬â¢s: 9-10-12 (reserve-trainees 10-10)
Wingers: 7-7 (reserve-trainees 8-8 )
Aanval: 8-10 (reserve 7)
Daarnaast heb ik dan nog een oude rot (32 jaar) met formidabel PM en redelijk passen (goed ervaring) die ik niet kan verkopen, en een 33-jarige die er los bij hangt, en voor- nog nadelen oplevert.
Mijn oudste trainee is nu 21, zit tegen wereldklasse PM (slecht passen) aan en is dan vermoedelijk uitgetraind. Waar moet ik gaan versterken voor volgend seizoen? Niet op het middenveld of op de vleugels; daar zit een combinatie van ervaring en trainees. De spitsen zijn uitstekend en uitmuntend (maar schoppen/koppen er niets in).
Is het een idee om een ervaren winger van de hand te doen, met de twee reserve-verdedigers? Daar voor in de plaats moet ik dan een nieuwe reserve-verdediger kopen en een op PM trainbare winger. Of wordt het tijd voor een formidabele keeper?
Ik zou eerst maar eens je training op orde zetten....ouwe rotten op trainings plaatsen zijn leuk voor je team nu maar dodelijk voor lange termijn...Kijk eerst eens waar je denkt dat je versterking nodig hebt krijg je er veel tegen of scoor je er weinig? Maar ik zou zowiezo op je trainings linie beginnen 21 jaar is echt te oud en 32 helemaal :S
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]