08-11-2005, 01:17 AM
Klinkt misschien vreemd, maar ik denk dat je reserve verdedigers te goed zijn. Qua hoofdstat zijn ze dus even goed als de basis, dus denk ik dat je beter iets mindere reserves kunt hebben (het zijn niets voor niets reserves) met misschien meer ervaring. Verder lijkt een uitstekend keeper niet goed genoeg voor VI. Verkoop dus die kiepert en die reserves en koop er goedkope reserve defs voor terug en minimaal een formidabele keeper.
Het geld wat over is zou ik investeren in een betere (toekomstige coach). Waardeloos leiderschap is niks en ik zie geen toekomstig betere coach in je selectie rondlopen. Met een nieuwe coach die aanvallend is ingesteld zullen dus je aanvalsratings een stuk verbeteren.
Dus: Verdedigen versterken door aan-/verkopen een aanval versterken door andersoortige coach.
Het geld wat over is zou ik investeren in een betere (toekomstige coach). Waardeloos leiderschap is niks en ik zie geen toekomstig betere coach in je selectie rondlopen. Met een nieuwe coach die aanvallend is ingesteld zullen dus je aanvalsratings een stuk verbeteren.
Dus: Verdedigen versterken door aan-/verkopen een aanval versterken door andersoortige coach.
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy