16-02-2010, 10:20 AM
waf Wrote:D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:5de word je nooit in mijn ogen, maar dromen mag altijd.
Ik denk ook niet écht dat Heracles 5e wordt, maar ik begin er wel in te geloven.
Dat wij na 23 wedstrijden nog steeds op de 5e plaats staan is geen toeval meer. Natuurlijk staat onze club er ongebruikelijk tussen Feyenoord en AZ maar als we puur naar het spel kijken is het terecht. Je zegt het een manier dat het geheel ondenkbaar is en ik denk dat je dan teveel laat leiden door de grote van de club. Ik weet zeker dat ze in Alkmaar, Utrecht en Breda zich zorgen maken om het spel van Heracles.
ik kijk niet naar de grootte van de club, ik denk dat feyenoord en az gewoon kwalitatief sterker zijn. ik zeg ook niet dat het geheel ondenkbaar is, niets is onmogelijk. maar een 6de plaats zou vooralsnog meer dan terecht en imo het hoogst haalbare zijn.
Feyenoord en AZ zijn kwalitatief sowieso sterker. Feyenoord zie ik ook absoluut niet als concurrent hoor, voor de duidelijkheid.
Verder kan het maar zo dat AZ ons aankomend weekend al passeert, als ik mijn geld moest inzetten op de nummer 5 dan deed ik dat op hun.
Maar wij Heraclieden moeten ook optimistisch blijven uiteraard. We zullen zien.