08-11-2005, 01:10 PM
centre court Wrote:tampie Wrote:Ik denk niet dat SD de prijzen van de spelers nog aanpast voor de Masters. Wel had ik die poule indeling al bedacht (1458 en 2367), maar het lijkt er op dat er gewogen geloot wordt, aangezien bv vorig jaar 1358 en 2467 de poules waren, en daarvoor 1467 en 2358.
De loting van de laatste 5 jaar bekeken, dan zie je dat de nrs 1 en 2 nooit bij elkaar zitten, idem voor 3 en 4, 5 en 6, 7 en 8. Als Ljubicic de finale dan verliest, is een poule indeling mogelijk als:
Federer (1)
Roddick (3)
Agassi (5)
Ljubicic (8)
Nadal (2)
Hewitt (4)
Davydenko (6)
Coria (7)
Het belangrijkste vind ik dat Coria en Davydenko gescheiden van elkaar zitten, dus Ljubicic moet het toernooi van Parijs winnen.
Hoe zit het hiermee;
1. Zal SD de prijzen nog aanpassen?
2. Manier van loten al bekend?
Zoals Tampie het schetst worden nu de koppeltjes Federer/Nadal, Roddick/Agassi, Davy/Coria en Ljubicic/Gaudio verdeeld over de 2 poules? Zou gunstig zijn wanneer Davy en Coria uit elkaar gaan. De poule die Gaudio er bij in krijgt is dan meteen de zwakste. De 2 sterke spelers hieruit moet je dan eigenlijk wel hebben. De poule die Ljubo er bij krijgt is een stuk minder voorspelbaar.
1 ==> Nee, masters cup hoort bij dezelfde ronde als Parijs.
2 ==> Per 2 worden ze ingeloot bij de poule van
Federer en Nadal (denk ik)
Zal Ljubo niet uitgeblust zijn...
Hij zal het redden tegen Davy, Coria en Gaudio.. maar tegen de anderen betwijfel ik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.