06-10-2004, 02:56 PM
Piter Wrote:halfvol, dan heeft ie nog heel dikke winst. die onderhoudskosten haalt ie der dan makkelijk uit.
Interessant. In Schotland is er een club genaamd Bogglers Divided die spelen in een stadion genaamd The Boggle Dome - truly it has a silly name. Dit team speelde thuis in de 1e finale wedstrijd van de Schotse beker. Tijdens die wedstrijd hadden ze een supportersaantal van 195359 man (op een max van 200001). Wat een inkomsten zullen dat zijn dan...
Mukkus Wrote:Heylen was het, jah. Fabian verkocht hem aan het einde van het seizoen, toen dit team net promotie had afgedwongen.
08-06-2004 FC De Fliereflui Slezan Frýdek-Mà2 082 000 â⬠10 380
Volgens mij speelde mijn gerespecteerd tegenstander op dat moment nog in de II van Tsjechie en is dit zijn debuut in de Prvni liga. Kan dit helaas nog niet controleren omdat de ploeg een wedstrijdje aan het spelen is.
Mukkus Wrote:Weinig toeschouwers, Lance. Bij mij zware regenbuien bij een Turkse III. Daar waren meer toeschouwers dan bij jouw wedstrijd. Maar jah, Het Moraalteam is natuurlijk ook niet zo'n aansprekend team..... :wink:
Pffff....Je hebt geeneens klinkers in je teamnaam dus denk ik niet dat je moet beginnen over aansprekend. Je bent zeg maar een soort van PSV. Leuk om een keertje tegen te spelen, maar echt serieus neemt men je niet...