19-02-2010, 10:20 AM
waf Wrote:het niet door de prestaties van heerenveen kwam en het zure geleuter dat sindsdien uit jouw toetsenbord komt?
Nee, dat is het niet. Maar heb je hier ervaring mee dan? Sinds Feyenoord een schuld heeft van 38 miljoen euro [wafmodus]die schuld komt allemaal door die pro-ajax media![/wafmodus], komt er ook alleen maar lauwe hondenkots uit jouw toetsenbord.....vergelijk jij mijn gedrag met dat van jezelf? (geen jij-bak, gewoon een normale constatering met aanvullende vraag)
Wat mij betreft is het gewoon een gevalletje actie-reactie. Als je hier weer wat doms neerplempt, plemp ik weer wat achterlijks terug. Met mij kun je prima over voetbal discussieren, zolang de discussie maar inhoudelijk is. Maar gelukkig is daar altijd weer meneer waf, die met een schitterende reply komt dat Mika Vayrynen en Michael Dingsdag een gepenkop hebben. Klasse!
Goed weekend, waf! En succes met het verdedigen van weer een schwalbe actie van Tomaatson en het veroordelen van elke ajax-speler die modder op zijn knie heeft!
:eten:
Oh, my god, we bought Kenny!