19-02-2010, 11:21 AM
Het was een voorbeeld
Ik ben ook van mening dat de boete door de FA onzinnig is maar ik kan mij best voorstellen dat de FA een 'eerlijk' competitieverloop wilt hebben.
Overigens vindt ik het sparen van spelers in een beker (EK/WK) iets anders dan het sparen van spelers in een competitietduel. Dat eerste gebeurd altijd en vind ik ook minder 'onsportief' dan in het tweede geval.
Als de FA overigens consequent is moeten ze Man. U, Chelsea, Arsenal en Liverpool ook boetes geven want die spelen volgens mij de gehele League Cup met een team van gemiddeld 17 ofzo...

Overigens vindt ik het sparen van spelers in een beker (EK/WK) iets anders dan het sparen van spelers in een competitietduel. Dat eerste gebeurd altijd en vind ik ook minder 'onsportief' dan in het tweede geval.
Als de FA overigens consequent is moeten ze Man. U, Chelsea, Arsenal en Liverpool ook boetes geven want die spelen volgens mij de gehele League Cup met een team van gemiddeld 17 ofzo...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]