19-02-2010, 06:33 PM
Ekslem Wrote:PSV had er gister echt 1 van die kansen moeten maken. Uitdoelpunt is zo belangrijk. Nu zal het heel lastig worden thuis, alhoewel ik niet echt onder de indruk van HSV was.
Jammer, dat ik op laatste moment mijn kaartje nog hebben moeten verkopen, was schijnbaar wel een mooi tripje.
Mooie overwinning van de Tukkers trouwens =D>
Klopt, de eerste helft was Bremen goed. We kregen totaal geen ruimte.
Steve heeft in de rust gedaan waarvoor we hem hebben, de mannen herpositioneren zodat we wel ruimte krijgen. Hier had Bremen niet echt een antwoord op, waardoor een prachtig schot van Theo erin vloog. We hadden twee kranten van de dag; Nkufo en Stoch. Normaliter speelt Nkufo ook niet de sterren van de hemel maar is hij wel important, deze wedstrijd was hij volledig overbodig.
Maar goed, we hebben een redelijke kans om door te bekeren, wie had dat gedacht tegen Bremen......misschien Kessler wel ;-)
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]