20-02-2010, 12:20 PM
Vooral Wouter bedankt inderdaad... Sjonge jonge wat een egoist is het ook. Uruzgan aangrijpen om uit het kabinet te kunnen stappen zodat je binnen enkele maanden zou kunnen gaan stemmen voor Wouter als premier. Nee, bedankt! Zo'n achterbakse draaiert hoef ik nooit meer in het kabinet.
Laat staan die Agnes Kant. Wat een verschrikkelijk wicht is dat toch! Stond ze een beetje rellerig te doen tegenover de camera's. Voor Kant had ik af en toe het idee dat de SP nog wel eens een goed punt aanboorde, nu is het enkel het schoppen om het schoppen, geen inhoud imo.
De docu's over Uruzgan zullen de komende maanden de kop wel opsteken. "Nu op Nederland 1 een documentaire over het goede werk dat Nederland verrichtte in Uruzgan."
"We gaan op Nederland 2 kijken naar de slachtoffers van Uruzgan. Hun verhaal achter de horror van de oorlog"
Sponsored by.......... 8-[
Laat staan die Agnes Kant. Wat een verschrikkelijk wicht is dat toch! Stond ze een beetje rellerig te doen tegenover de camera's. Voor Kant had ik af en toe het idee dat de SP nog wel eens een goed punt aanboorde, nu is het enkel het schoppen om het schoppen, geen inhoud imo.
De docu's over Uruzgan zullen de komende maanden de kop wel opsteken. "Nu op Nederland 1 een documentaire over het goede werk dat Nederland verrichtte in Uruzgan."
"We gaan op Nederland 2 kijken naar de slachtoffers van Uruzgan. Hun verhaal achter de horror van de oorlog"
Sponsored by.......... 8-[
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)