23-02-2010, 12:37 AM
Gerben Zonderland Wrote:Marshall Wrote:Ehrm, GZ... Volgens mij is het een Belg die Europe 'regeert'. Dus afgezien van een binnenlandse koude oorlog, een gebrek aan een solide overheid en onverklaarbare controlemethoden (toen de belgen de eerste flitspalen neerzetten wisten ze niet dat er ook iets in moest ](*,) ) hebben ze wel de leider van Europa in huis...
Oh, leuk, de leider van Europa. En wat precies is de macht van de leider van Europa? Kan hij alle inwoners van Europa ook maar iets opdragen/verbieden te doen zonder een ja/si/oui/yes van de leiders van de lidstaten? Veel plezier met die leider van Europa.
Oh, en wat betreft Wouter:
http://www.nu.nl/politiek/2190834/uruzga...-pvda.html
Ik kan niet geloven dat Rouvoet hierover zou jokken. Dat mensen hem een starre, oogklepperige fundamentalist noemen kan ik begrijpen, maar hij is te rechtlijnig om te liegen. Hij bevestigt ook dat het de kamerfractie (lees: Hamertje Tik) was die een 'njet' uitsprak over welke optie dan ook.
als je touvoet moet geloven heeft bos een smerig en gluiterig spel gespeeld. ik wil rouvoet ook best geloven, hoewel het ook kan komen doordat pvda in de peilingen stijgt.