02-03-2010, 03:03 PM
Sinds ik mag stemmen heb ik altijd al onderscheid gemaakt tussen landelijke en gemeentelijke politiek. Gemeentepolitiek is vaak geen afspiegeling van de landelijke stokpaardjes waardoor de grote partijen (CDA, PvdA en VVD) in Lelystad vaak hetzelfde roepen. Kom in de gemeente dus vaak uit op de plaatselijke partijen.
Kiezkompas (30 stellingen) gaf VVD en TON bij mij aan. Ook Inwonerspartij Lelystad kwam hoog (vooral omdat deze de maximumsnelheid op de 'ring lelystad' niet wilt verlagen in tegenstelling tot de rest van de partijen). Twijel nog tussen VVD of IPL.
Kiezkompas (30 stellingen) gaf VVD en TON bij mij aan. Ook Inwonerspartij Lelystad kwam hoog (vooral omdat deze de maximumsnelheid op de 'ring lelystad' niet wilt verlagen in tegenstelling tot de rest van de partijen). Twijel nog tussen VVD of IPL.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]