09-11-2005, 05:01 PM
Deze zaakwaarnemer zal ook niet in de media zeggen dat hij bij voorbaat al kansloos is en natuurlijk alle relevante argumenten, die normaal in een arbitragezaak wel met succes aangevoerd worden, als niet ter zake doend noemen, teneinde de druk op AZ op te voeren. Exact hetzelfde verhaal hoorden we in de kwestie Kalou van de mensen van PSV en dat terwijl PSV WEL boven Feyenoord stond en wel meer recent (inter)nationaal succes heeft geboekt.
Maar ik ben het wel eens met de zaakwaarnemer dat het punt dat Vlaar vaak niet speelt bij AZ wel een heel sterk argument is om zijn contract te laten ontbinden/een transfer af te dwingen, want dat belemmert hem in zijn ontwikkeling en verkleint zijn kans op een plek in Oranje. Dus als ze het bij een eventuele arbitragezaak daarop gooien geef ik ze meer kans.
Maar ik ben het wel eens met de zaakwaarnemer dat het punt dat Vlaar vaak niet speelt bij AZ wel een heel sterk argument is om zijn contract te laten ontbinden/een transfer af te dwingen, want dat belemmert hem in zijn ontwikkeling en verkleint zijn kans op een plek in Oranje. Dus als ze het bij een eventuele arbitragezaak daarop gooien geef ik ze meer kans.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!