04-03-2010, 03:03 PM
Stekelenburg heeft de ballen die hij kreeg goed gepakt. Vond de defensie chaotisch en onrustig. De goal van de VS mag nooit vallen en al helemaal niet op die manier. Er was gewoon geen verdediger voor die gozer.
in aanvulling op waf vond ik v/d wiel ook redelijk spelen, kwam ook omdat hij volgens mij niet echt een directe tegenstander had en daardoor veelvuldig mee op kon komen. Iets wat ik Gio aan de andere kant niet heb gezien, vindt Gio de laatste tijd erg onopvallend (of tegenvallend) spelen in Oranje. Je mag toch meer verwachten van een aanvoerder.
in aanvulling op waf vond ik v/d wiel ook redelijk spelen, kwam ook omdat hij volgens mij niet echt een directe tegenstander had en daardoor veelvuldig mee op kon komen. Iets wat ik Gio aan de andere kant niet heb gezien, vindt Gio de laatste tijd erg onopvallend (of tegenvallend) spelen in Oranje. Je mag toch meer verwachten van een aanvoerder.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]