09-03-2010, 12:07 PM
Maar vind je het dan krom omdat het oneerlijk is tegenover in dit geval Istomin en Marchenko, of vind je het krom dat die twee lijsten nu door elkaar heen lopen? In het laatste geval is het gewoon een kwestie van wennen. Je weet nu de regels en dan ben je er snel genoeg aan gewend.
In het eerste geval is er volgens mij niet echt een oplossing. Als je de deadline voor de quali-list ookk 5 weken van tevoren legt, is het ook weer oneerlijk voor gasten die tussentijds zijn gestegen. Ik denk dat ze dit vroeger doen omdat het zo een betere afspiegeling is van de ranglijst. En omdat deze gasten niet zoveel rekening hoeven te houden met planning, startgeld, etc.
In het eerste geval is er volgens mij niet echt een oplossing. Als je de deadline voor de quali-list ookk 5 weken van tevoren legt, is het ook weer oneerlijk voor gasten die tussentijds zijn gestegen. Ik denk dat ze dit vroeger doen omdat het zo een betere afspiegeling is van de ranglijst. En omdat deze gasten niet zoveel rekening hoeven te houden met planning, startgeld, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello