12-03-2010, 01:17 AM
Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Ben het niet met je eens CC. Monaco is onzeker of hij komt, ik zag Rochus als favoriet voor deze pot, en tegen een LL uiteraard ook. 45 punten zag ik ook als reele mogelijkheid.Ik ben blij dat je het met me eens bent ML. Zeker jij gezien CC's mening over jou. Ik was al bang dat ik er maar weinig van begreep :lol:
En Blake, tsja hij speelt niet zo slecht dit jaar, en hij gaat ook echt wel weer richting die top-20, maar dit toernooi heeft hij erg rot geloot, en Ferrer is weer eens een paar weken on fire. Toch ben ik ook voor Blake gegaan, maar als ik het moet beredeneren kan ik alleen maar als argument geven dat dat is omdat ik hem gewoon graag mag.
Tenslotte, zoveel heeft Ferrer dit weekend helemaal niet gespeeld, en hij heeft inmiddels weer wat dagen rust gehad. En zelfs als hij vermoeid zou zijn, Blake tegen gasten die vrijwel alles terugbrengen is een slechte mix.
Gezien mij mening over ML? En die is? Ik vind gewoon Ollie zo'n waardeloze speler, die mag het overwegen niet eens waard zijn. En of jij dat nou doet of ML maakt me niet zoveel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...