16-03-2010, 12:09 AM
buurs Wrote:Praat het maar weer goed, met je "kohl gaat dit nog winnen" (en niet 1x), ontzettende kenner.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Hier wordt je toch heel erg verdrietig van. Ach als Haggie, Buurs en Tampie zo'n speler hebben dan weet je vantevoren dat niet gaat gebeuren. Dat zijn toch wel de managers die ik 't meest met geluk associeer. En dan Tampie nog 't minst van die drie.Tja, ik roep dus al jaren dat dit spel zoveel met geluk (en pech) te maken heeft. dat en statistiek is de basis om dit spel te winnen, meer dan tenniskennis. Iedereen verklaart me voor gek als ik het zeg, maar nu zegt iedereen het zelf ook.
dit spel wordt niet in 1 week beslist, Ad.
jij had vorig jaar nadal en pakte dus 910 punten bonus....
kijk hoe jouw seizoen is afgelopen.
Als Djokovic hier de finale haalt of zelfs wint, pak je gewoon honderden broodnodige punten op concurrenten. Als hij nu had verloren, had je voorlopig even in kunnen pakken. En waardoor? Puur geluk. Van Djoko is het een kwaliteit want die staat zelf op de baan. Jij kunt er niks aan veranderen en jij hebt dus geluk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello