17-03-2010, 04:15 PM
centre court Wrote:Ja en terecht lijkt me. Djoko is gewoon niet fit, gaf hij ook zelf aan. Dat was de belangrijkste speler die ik door DC perikelen niet nam. Dat was bijna fantastisch uitgepakt.Over scorebordjournalistiek gesproken :roll:
Ook Ferrer, Cilic, Nalbi, Karlovic en Monfils zijn gasten die verliezen van spelers waar ze normaal van winnen. Dat is een patroon.
En de spelers die er nog in zitten en DC hebben gespeeld zijn goed te verklaren.
Troicki: Hier hoef ik niet op in te gaan lijkt me?
Berdych: Keurig.
Isner: Het was hij of Querrey, beide DC gespeeld. Daarom ook voor 1 van beide gekozen ondanks DC op gravel.
Djoko: Fysiek dramatisch door de DC, met heel veel mazzel nog aanwezig.
Tsonga: Amper gespeeld, maar wel opgegeven. Nooit overwogen. Nog aanwezig door matige tegenstand.
Soderling: Keurig.
Jij noemt er 9, heb geen zin om de andere op te zoeken maar ik verwacht dat Robredo en Melzer ook hebben gespeeld? Ook nog geen tegenstand gehad hier.
En het gaat me erom dat je niet consequent bent. Je zegt over Djokovic en Ferrer wel dat ze een zwaar DC-weekend hadden en neemt daarom wel Blake en geen Djokovic, maar zegt vervolgens niks over soortgelijke jongens als Almagro. En zegt wel dat het een patroon is als jongens als Cilic en Monfils verliezen, die dus juist bijna niks gedaan hebben tijdens het DC-weekend. Dat is in je straatje praten en niet objectief.
En die andere drie waren Melzer, Baghdatis en Almagro. Robredo noem ik dan niet eens en bijvoorbeeld ook Sela niet, die zelfs op maandag nog DC speelde in Chili op gravel, maar hier wel van Stepanek wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello