17-03-2010, 04:38 PM
Jij haalt er cijfers bij die niet representatief zijn. De helft vd draw heeft DC gespeeld, waaronder een flink aantal (sub)toppers. Dan zullen er vast wel een aantal bij de laatste 16 komen ja. Dat snap ik ook wel. Maar dat is ook niet de discussie geweest. Je kijkt per speler of je 'm wel neemt of niet. Dat heeft met prijs, loting, vorm, fysieke gesteldheid, ondergrond enz te maken. Dat doe je elke week, maar zeker ook na een DC weekend. Dan laat je een aantal spelers liggen waarvan je verwacht dat ze niet gaan presteren(Djoko) of je neemt iemand in zijn gedeelte in de draw(Blake bij Ferrer).
Andere spelers met DC in de benen komen wel in je team, bijvoorbeeld door prijs-kwaliteitverhouding(Nalbi) of loting(Isner, Cilic). En nogmaals ik vind het slim om per speler de situatie te bekijken. Jij noemt het al 3 keer inconsequent. Dat mag, maar de waarheid ligt natuurlijk op de baan(of in de scores als je 't speltechnisch bekijkt).
En wat heeft Almagro hiermee te maken? Dat was echt een no brainer natuurlijk. Ook zonder DC had niemand die knakker in z'n team gehad mag ik hopen.
Andere spelers met DC in de benen komen wel in je team, bijvoorbeeld door prijs-kwaliteitverhouding(Nalbi) of loting(Isner, Cilic). En nogmaals ik vind het slim om per speler de situatie te bekijken. Jij noemt het al 3 keer inconsequent. Dat mag, maar de waarheid ligt natuurlijk op de baan(of in de scores als je 't speltechnisch bekijkt).
En wat heeft Almagro hiermee te maken? Dat was echt een no brainer natuurlijk. Ook zonder DC had niemand die knakker in z'n team gehad mag ik hopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...