22-03-2010, 06:05 PM
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar bijvoorbeeld op de AO was het wel de beste tactiek om niet veel te verliezen. De afgelopen week had je makkelijk Roddick, Murray en Soderling kunnen nemen. Vrij zeker 3x QF en dan opvullen met een hoop kleine puntenpakkers. En zo is er elke week volgens mij wel zo'n team te maken.
In deze onvoorspelbare weken verlies je heel veel als je iemand als Djokovic of Federer neemt, net als Nadal en Djokovic op de AO, en win je veel als je Ljubicic of Roddick neemt, net als Federer, Cilic en Murray op de AO. Als je elke week in het midden zit, eindig je volgens mij op de lange termijn hoog met wekelijks zulke grote verschillen.
In deze onvoorspelbare weken verlies je heel veel als je iemand als Djokovic of Federer neemt, net als Nadal en Djokovic op de AO, en win je veel als je Ljubicic of Roddick neemt, net als Federer, Cilic en Murray op de AO. Als je elke week in het midden zit, eindig je volgens mij op de lange termijn hoog met wekelijks zulke grote verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello