02-04-2010, 09:32 AM
Adder Wrote:harry_bierdop Wrote:ten 1e is het burgemeester en ten 2e hebben zij tenminste een burgemeester!
wij hebben er ook 1 en die speelt met loco!
Ik zou toch zweren dat het burgermeester was.....heb net ff opgezocht en je hebt idd gelijk.
het is wel heel droevig als je dat soort worden moet opzoeken.
ik heb niets tegen een amsterdammer als burgemeester. ook dat hij geboren marokkaan is interesseert me geen zier.
jol lult gewoon ongelooflijk veel poep, net of amsterdom 15000 feyenoorders in de hand kan houden. maar het grootste lachtertje is toch weer de knjb. nooit wordt er gepiept als ajakkes de fruitschaal moet winnen in eigen huis en de tegenstander gewoon niet hoeft te komen, en als de burgemeester van rdam vanwege de veiligheid maatregelen aankondigt (lijkt mij terecht en voor hem uitermate lastig) komt de knjb met twente. wat nou twente, kesler, kun je nog duidelijker aangeven welke club je voorkeur heeft? dat slaat toch nergens op? je mag van hem toch verwachten dat hij boven de partijen staat? en al helemaal belachelijk dat hij het afdoet als een 1 april grap. laat hem zich lekker druk maken als die fruitschaal wordt gespeeld in amsterdom.