15-04-2010, 11:17 AM
Fabian Wrote:Waf, wie zegt dat Ajacieden stenen door de Twente bus hebben gegooid ? Enig bewijs ergens ? Lekker subjectief gelul weer.
Ik ben erbij, 8 uur bij de arena, olé.
Heerlijk, 8 uur, hoe lang is dat voor de aftrap?
Pffff, wat een sippe bedoeling hier, het is nog geen 80 kilometer afstand.
Ik ga lekker met wat vrienden kijken, zitten ook 4 Feyenoorders bij en 2 seizoenskaarthouders van PSV die niets andes te doen hebben. Koud biertje, lekker bankje, grote LCD, vooraf een paar stukjes kaas en worst, in de rust wat bitterballen en na de wedstrijd wat frikandellen en kroketten. Hier zijn de meeste mensne voor Ajax, de verdeling zal dus 75% Ajax zijn en 15 Feyenoord en 10 PSV. Mag de pret niet drukken.
Als ik net als bv Wafje in mn eigen stad zonder combi oid had kunnen gaan was het wat anders geweest, maar een dag van 08:00 tot in ieder geval 20:00 voor 90 minuten voetbal, ok, als je geluk hebt 120 minuten en wat pingels, is me toch echt iets te veel van het goede. Als klapvee en kuddevolk lekker in de trein, wachten, heel vele wachten, en als je pech hebt nog een paar stenen of flessen voor je kop op de koop toe.
Het zal wel bvechten worden tussen Ajax en de ME en Feyenoord en de ME, bij elkaar komen die supporters toch nooit.