15-04-2010, 03:35 PM
waf Wrote:Box Brother Wrote:Wat een idiote beslissing.... Je kan niet tijdens het toernooi de regels aanpassen. Gaat de UEFA zometeen de CL-finale ook ergens anders organiseren als deze wordt toegewezen aan de Kuip en Ajax de finale haalt??
Zoals ik al eerder in dit topic schreef moet je gewoon een neutraal stadion pakken als Feyenoord de beker haalt. Ga dan lekker ballen in Eindhoven, Enschede, Arnhem of desnoods in Heerenveen. Dit is toch te zot voor woorden??
toch gek, je stelt dat je tijdens het tournooi niet de regels mag aanpassen en vervolgens stel je een oplossing voor waarvoor de regels moeten worden veranderd....
Tijdens het toernooi niet. Mijn voorstel is ook niet voor deze jaargang maar voor die in de toekomst. Ajax - Feyenoord zullen toch nog wel vaker voorkomen in de toekomst.
Kan mij voorstellen dat dit niet duidelijk bleek uit mijn post.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]