15-04-2010, 03:54 PM
Mac Wrote:sowieso geen echte oplossing want hoe ga je 20 000 feyenoord en 20 000 ajax fans vervoeren naar eindhoven? Je zit met precies hetzelfde probleem je verplaatst het alleen naar een andere stad.
Ik denk trouwens niet dat er een echt goeie oplossing bestaat voor dit probleem. Elke oplossing heeft z'n voordelen en nadelen en bevoordeeld de ene partij of de andere. Behalve zonder toeschouwers spelen misschien maar goed...dan gaan ze waarschijnlijk in de stad lopen rellen.
hoho, behalve in nijmegen, daar kunnen ze dit wel aan begrijp ik van harrie b.
ik zie ook maar twee oplossingen. of over twee wedstrijden spelen, of een wedstrijd met alleen supporters van de ene ploeg. net zoals bij de fruitschaal een paar jaar geleden zeg maar.
de reglementen voorzien alleen in de laaste mogelijkheid. dan moet je dat volgen, tenzij je ajakkes terwille wilt zijn.
als de reglementen volgend jaar gewijzigd worden heb ik daar geen probleem mee. hoewel het vreemd (en toch weer niet vreemd) blijft dat dat niet gebeurd is na die problemen bij de fruitschaal. toen kon je dit al voorzien.