16-04-2010, 12:55 PM
waf Wrote:Tripplexxx Wrote:En ja hoor, uiteraard gaan de onderontwikkelde Feyenoorders weer protesteren bij de Kuip. En natuurlijk gaat dit weer gepaard met een hoop geweld. Ze bevestigen op deze manier alleen dat er een goede beslissing is genomen. #-o
dat is natuurlijk ongelooflijk treurig. maar de woede is begrijpelijk en zo uit dat zich bij primaten. en dat wordt gevoed doordat altijd beslissingen genomen in het voordeel van ajakkes. dat jou dat nou niet raakt of interesseert.
Quote:Prima beslissing om er twee wedstrijden van te maken. Halfvolle kuip en rellen is niemand bij gebaat.
je slaat weer een mogelijkheid over he. 1 wedstrijd spelen in de kuip, zonder 'uitsupporters'. daar hoef je de reglementen niet eens voor aan te passen. dat was alleen om die reden al een nog betere beslissing geweest. maar ja, dat is in het nadeel van ajakkes he, stel je toch eens voor.
Quote:Bovendien is dit een schitterend affiche, dus twee wedstrijden is alleen maar beter voor de supporters. Wat ik me wel afvraag is wat er met de recette van de wedstrijden gebeurt? Wordt dit niet gedeeld? Zoja, dan is het alleen maar gunstig voor het arme Feyenoord.
wat is er leuk aan het affiche als feyenoord met 4-0 verliest in de aarsrena? volgens mij gaat de recette naar de knjb (zal ook wel meegespeeld hebben) en krijgen de clubs een vooraf vastgestelde vergoeding. maar dat weet ik niet precies.[/quote]
Wafje, in de regelementen staat toch alleen een bepaling over competitieduels tussen deze clubs, of heb ik dat mis?
Feyenoord wordt weer zwaar bevoordeeld, ze mogen eerst uit en dan thuis spelen, de wens van iedere club bij een wedstrijd, behalve dan van jou, maar goed, jouw mening en zienswijze moeten we inmiddels met een heel vat zout nemen. Je zet jezelf steeds weer voor schut met je kortzichtige anti-neuzen blik van je.
Echt triest voor je kinderen dat ze een vader hebben die zich drukker maakt om een voetbalclubje dan om zijn bloedeigen kinderen, er van uitganade dat ze niets net als jij van de melkboer zijn :razz:
Het feit dat er bij 1 wedstrijd zonder uitpubliek, in een vol of half vol stadion geen tegenstander zou zijn voor Feyenoord was denk ik de druppel om voor deze optie te kiezen.
Het feit dat de hele finale van 25 april naar Amsterdam gaat is wel belachelijk. In Rotterdam was alles al gepland, waarom niet de 25e in Rotterdam en 9 mei in Amsterdam, heb je daar wel eens over negedacht, of gaat dat die Feyenoord pet van je te boven?