16-04-2010, 02:03 PM
waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Dit is m.i. de enige eerlijke oplossing die genomen kon worden. Het is gewoon niet mogelijk om deze wedstrijd met beide supporters in Rotterdam te spelen. Triest maar waar. Dit gaat zoals Harrie al aangeeft invloed hebben op het organiseren van de WK.
de beste oplossing voor het spelen van een beker finale feyenoord ajakkes is het afwerken in twee duels. de meest eerlijke oplossing is dat uiteraard niet. het is wederom een bevoordeling van ajakkes. ik begrijp dat jij dat inmiddels doodnormaal vindt, ik zal daar nooit aan wennen en daar altijd op blijven foeteren.
In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.
waf Wrote:de knjb kan kiezen: gewoon 1 wedstrijd, zoals de reglementen voorschrijven, en als het niet haalbaar is met 2 supportersgroepen dan maar met 1 OF de reglementen aanpassen. dat laatste is nu gedaan. het is per definitie oneerlijk om de reglementen tijdens het spel te veranderen. maar half nederland, en dus ook jij, hebben daar kennelijk geen problemen mee. net als de knjb he, omdat het om ajakkes gaat.
De KNVB heeft in deze situatie de minst slechte beslissing genomen en had dat gedaan bij elke andere club. Iets in me zegt alleen dat je dat niet gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem.
waf Wrote:en het valt met echt op, dat jij als echte spelletjes man, en dat iedereen die hier altijd maar zit te foeteren op de beslissingen van sd, geen morele bezwaren heeft tegen deze beslissing. dat kan niet anders dan aan een gekleurde bril liggen.
Zoals gezegd vind ik het de meest logische beslissing. Wat dat te maken heeft met mijn spelletjeshart (die inmiddels al een jaar of 2 dood is wat SD-spellen betreft, maar dat terzijde) is mij een raadsel.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]