16-04-2010, 02:13 PM
Lamme Lennie Wrote:In plaats van een zeer oneerlijke uitsituatie zonder publiek (want dat was de andere optie) wordt het nu verspreid over 2 wedstrijden waarbij Feyenoord ook nog als laatste thuis speelt. Het is een stuk eerlijker geworden, maar nog steeds in het nadeel van Ajax. Ik had het ook een terechte beslissing gevonden als het Feyenoord-Roda was geweest.
ja joh, blijf gewoon stug doorlullen terwijl ik al in de reply van triplex had gezegd dat er nog een optie was: namelijk spelen zonder 'uitpubliek'.
maar als jij het eerlijker vindt dat de reglementen tijdens het toernooi gewijzigd worden, is verder praten overbodig.
Quote:De KNVB heeft in deze situatie de minst slechte beslissing genomen en had dat gedaan bij elke andere club. Iets in me zegt alleen dat je dat niet gelooft, maar dat is verder niet mijn probleem.
in theorie blijkt dat elke beslissing ten voordele ajakkes wordt genomen, dat jij er met een enorm zaadverhaal een nadeel van probeert te lullen moet je natuurlijk zelf weten.
je mag het natuurlij de minst slechte oplossing vinden. je argumenten deugen echter niet. er zijn niet maar 2 opties en je kunt niet uitleggen waarom je tijdens het spel de regels zou veranderen. je mening is dus gebaseerd op drijfzand.
Quote:Zoals gezegd vind ik het de meest logische beslissing. Wat dat te maken heeft met mijn spelletjeshart (die inmiddels al een jaar of 2 dood is wat SD-spellen betreft, maar dat terzijde) is mij een raadsel.
oh, nu is het weer de meest logische beslissing. ik reageerde op de stelling dat je het de meest eerlijke beslissing vond. als je niet begrijpt wat ik met je spelletjeshart bedoel dan zou ik het maar gewoon een keertje teruglezen. als je dat niet begrijpt dan heeft dat ook geen zin om het verder uit te leggen.