17-04-2010, 08:45 PM
Mukkus Wrote:Begin er dan ook niet steeds over...
waarom niet? dan lees je het toch lekker niet? maar blijf vooral reageren, dat helpt.
8-[
Quote:Van wie? Van personen hier op het forum? En daar wordt je gelukkig van? Ga wat leuks doen met je kinderen....
oa van personen op dit forum. en ik doe zat leuks met de kinderen, maar dat kun je vast niet geloven omdat dat niet overeenstemt met je eigen verzonnen werkelijkheid. 8-[
Quote:Nee, dan had je dat hier al vol trots lopen melden.
het zal je vast zwaar vallen als ook deze verzonnen werkelijkheid niet klopt. 8-[
Quote:Dan is het wel heel slecht gesteld me je. Kun je beter wat leuks met de kinderen gaan doen.
ach gut, mukkus zegt dat het slecht me gesteld is. nou, oeps, dat komt aan. nog een opmerking over je verzinsels?
Quote:Discussieren? Lekker discussieren met iemand die woorden gebruikt tegen zijn discussiepartners als o.a 'randdebielen', 'beperkte verstandelijke vermogen', 'grote teringbek', 'blinde', 'grote smoel', 'triest' en 'treurmuis' te noemen. Dan valt bij mij niet onder de noemer discussiëren, maar personen (met een andere mening dan die van waf) schofferen.
ach gut, voel je je geschoffeerd? heb je lange tenen? haal anders even mijn kinderen erbij?
Quote:En dan heb ik het nog niet eens over de verschillende vormen van ajakkes en neuzen. Leuk gevonden.
oh ja, daarom schrijf ik dat op, omdat ik het zo leuk gevonden vind. leuk he, je eigen verzonnen werkelijkheid?
Quote:Misschien moet je jezelf eens na laten kijken. Of jezelf laten opnemen.
zo, potverdrie, nou ben ik geschoffeerd zeg. 8-[
Quote:Maar on-topic maar weer:
Dit is de enige veilige oplossing die de KNVB kan doen, om beide supportersgroepen enigszins tevreden te stellen. Op deze manier kunnen alle supporters op een veilige manier de bekerfinale waaraan hun club deelneemt aanschouwen. De Feyenoorders in de Kuip, de ajax-supporters in de Arena. Omgekeerd een groot scherm in het eigen stadion.
ach gut, het is de enige mogelijkheid. omdat mukkus geen andere mogelijkheid kan verzinnen, is er ook geen andere mogelijkheid. de knjb zal blij zijn met je, als advocaat van de neuzen. 8-[
Quote:Regels zijn er om gebroken te worden
als het in het voordeel van ajakkes is wel ja.
Quote:en in dit geval is de kans op rellen (doden?) zeer aannemelijk, de polite-inzet is uitermate hoog en de kosten voor de maatschappij zijn niet te verklaren in tijd van crisis. Feyenoordsupporters en Ajaxsupporters zijn maar op 1 ding uit: een confrontatie.
in de door jou gecreerde werkelijkheid is er geen andere mogelijkheid. lul maar lekker de media achterna. neem dat dan maar lekker als feit aan. en ga vooral generaliseren. en ook vooral niet bedenken dat juist dit soort dieptrieste acties die haat alleen maar aanwakkeren en het probleem alleen maar verergeren. nee joh, dat moet je gewoon niet bij je mening betrekken. gewoon lekker de pretens neutrale provinciaal uithangen die het wel even weet. 8-[
Quote:Met wie dan ook. 7.700 man, 10.000 man, 15.000 man vanuit de Arena vervoeren naar de Kuip is simpelweg onmogelijk zonder garantie van veiligheid. Dan moet je ingrijpen. Dan moet je boven de regels gaan staan.
hadden ze eerder moeten bedenken he. dan hoef je achteraf de regels ook niet aan te passen. en ook nu kun je gewoon bv die neuzen thuislaten. gewoon de gemaakte afspraken nakomen. of iedereen thuislaten. en dan hou je de regels overend.
ga vooral niet in op argumenten van anderen en denk vooral dat jij een ongelooflijk doordachte neutrale mening hebt.