03-05-2010, 10:37 AM
D'r an met de lippe Wrote:En dat ze dan zelf eventueel degraderen doet er niet toe
Rivaliteit hoort er bij maar ik vind het enorm triest als de haat groter is dan de liefde.
dat maak jij ervan. je lult de media achterna, dezelfde media die dit opschreven toen feyenoord verloor bij twente.
voor ons maakte het niet uit, als dat wel zo was geweest was men uiteraard achter feyenoord gaan staan. maar jij laat je aanpraten door de neuzenmedia dat dat niet zo is. daar komt trouwens nog bij dat iedereen witheet was doordat ajakkes weer werd bevoordeeld door de knjb. en ja hoor, moet je ze nu eens horen huilen: iedereen is tegen ons, wij moeten het allemaal helemaal alleen doen.
maar goed, we hadden het niet over ajakkes en feyenoord. :waf:
Quote:Lekker met de vriendjes naar lazio en dan anti rome zijn omdat iedereen dat is. Ik denk dat 90% van de aanhang er geen noemenswaardig argument voor heeft. Maar ach, het is wel stoer natuurlijk. Net als dat ze waarschijnlijk niet eens weten waarom ze een hart voor lazio hebben.
joh, dat zit daar zo diep. dat is een way of life. net zoals bij celtic rangers en in mindere mate ook bij feyenoord ajakkes. als je dat gevoel niet hebt, kun je er ook niet over oordelen.
kijk, heracles krijgt nog steeds alle credits, maar toch worden jullie overvleugeld door nog meer credits bij een rivaal. dat is op zich best frustrerend. net zoals feyenoord dat in de jaren 90 een aantal keer de halve finale van de europa-cup 2 haalde, maar teon waren er nauwelijks credits, toen viel het geheel in het niet bij al dat gegeil op ajakkes. dan ga je ze dat misgunnen he. net zoals heel veel ajakkessieden stiekem hoopten dat feyenoord die uefa cup niet zouden winnen (of anders, dat niet toe wilden geven maar wel de prestatie doorlopend bagatelliseren). maar als je dat gevoel niet hebt kan het je waarschijnlijk ook niet uitgelegd worden. dat de haat voor de ander groter zou zijn dan de liefde voor de club is wat mij betreft de grootst mogelijke kolder, verzonnen door de neuzen media. en het heeft godver blijkbaar weer effect ook.