03-05-2010, 11:05 AM
gittermaster Wrote:Ik denk echt dat Heracles wel ene kans maakt hoor, om die play offs te gaan winnen. Ze spelen gewoon goed voetbal op dit moment en ik zie ze in ieder geval niet van Roda verliezen over 2 wedstrijden.
Groningen (die imo de andere winnaar wordt) wordt moeilijker, maar zeker geen onmogelijke opgave...
Als we de uitslagen in de competitie er bij pakken:
Roda - Heracles 2-1
Heracles - Roda 3-2
Heracles - Utrecht 3-1
Utrecht - Heracles 0-0
Heracles - Groningen 4-3
Groningen - Heracles 4-1
De uitwedstrijd in Kerkrade was toen echt één van de slechste wedstrijden van het jaar. Tegen Roda is het zeker mogelijk.
Thuis werd in het laatste kwartier bijna een 3-0 voorsprong verspeeld. Dat is mij ook wat zorgen baart, want het overkwam ons gisteren ook en in de openingswedstrijd tegen AZ ook. Dodelijk met een play-off wedstrijd. Tegen Groningen hebben we 2 enorm zware wedstrijden gespeeld. Uit verloren we terecht kansloos en thuis kwamen we ook terecht met 1-3 achter en mogen we blij zijn dat Groningen met 9 man kwam te staan. Hun kom ik liever ook niet tegen en zie ik dan ook als grootste kanshebber. De uitwedstrijd in Utrecht was 0-0 een goede weerspiegeling want er gebeurde weinig. Thuis speelde Heracles enorm goed en mocht Utrecht werkelijk blij zijn dat de score op 3-1 stokte.