04-05-2010, 05:14 PM
Bredanaar Wrote:gittermaster
Quote:Echter ik kan dat beter hebben van echte supporters dan van meelopers die dan een polletje plaatsen onder het mom van het is nu in de media en ik ben benieuwd naar bla bla bla kots...Als je mij bedoelt zegt dat dan direct in plaats van zo stiekem achterbaks en ongefundeerd
uuuuh, stiekem en achterbaks? haal die plaat eens weg voor je kop man. Volgens mij was het vrij direct en overduidelijk wie ik hiermee bedoelde, ik heb althans geen andere forummer een poll zien posten.
Ik kan t wel funderen hoor als je dat wilt.
Komt ie.
Wat mij opvalt is dat jij Waf met alles volgt. Echter zijn mening is gebaseerd op iets en hij kan t vaak onderbouwen, ben t vaak niet met hem eens, maar geregeld ook wel.
Echter jij bent voor mij een wannabe-waf, vaak nog een schepje erop doen als de discussie al gevoerd is, daar is dit ook weer zo'n typisch voorbeeld van.
Dat staat nog los van het feit dat de keuze mogelijkheden bedroevend zijn en veel daarvan onder 1 kopje kunnen, maar dat terzijde.
Kijk vervolgens nou zelf nog eens naar je keuze mogelijkheden. Hoeveel daarvan had je er nou zelf opgeschreven als jij niet op dit forum had gezeten en dan doel ik niet op het feit dat je je mening baseert op forum ajacieden. (Ik hoop niet dat ik dit ook nog verder nader moet toelichten)
Overigens ben ik een post van jou een jaar of 5 geleden met persoonlijke toewensingen ook nog niet vergeten, dus wellicht speelt dit mee in mijn mening.
The great old Ludwig von...