06-05-2010, 10:57 PM
Ekslem Wrote:Ik hoor de Zeeuw dadelijk alweer: 'Dan zal men wel weer zeggen dat ik een naaierd ben, maar Makaay schopt me gewoon door de helft'
Echt wat een tering pleuris ventje
Feli aan de ajacieden.
waarom kreeg hij daar geen geel voor? uberschwalbe.
sowieso floot luinge dramatisch. ik ben ook niet anders van hem gewend. niet dat het van invloed was op de wedstrijd, maar werkelijk alles tegen feyenoord. zelfs de buitenspelgoal (not) maar daar kon hij dan weer niks aan doen.
ik sprak de griet die verantwoordelijk was voor de ballenmeisjes. die schaamde zich de pleuris.
verder was het echt ongelooflijk bout. de kuip was een vesting, ik heb me 12 keer moeten identificeren, in de stad waren zowat alle winkels dicht, mensen konden niet van amsterdam naar rotterdam ,met de trein (gewoon werkende mensen dus he...) omdat de politie dat verboden had. in de stadion mocht niks, geen vuurwerk, geen spreekkoren (in de aarsrena mag uiteraard wel joden joden gezongen worden, of bommen op rotterdam, dan wordt niet gezegd dat de wedstrijd onmiddellijk gestaakt wordt en de volgende pot zonder publiek is :| )
en dat allemaal omdat de ajakkes internethoolies hadden gezegd dat ze 10000 kaarten hadden (beslissing: finale over 2 wedstrijden) en nu omdat feyenoordsupporters zo boos waren over al die domme beslissingen dat ze per internet gedreigd hadden met rellen. aboutaleb is sinds hoek van holland helemaal de weg kwijt.
nu was het natuurlijk binnen 4 minuten helemaal gespeeld, maar gelukkig heeft het publiek zich gedragen. gvd, het leek thialf wel, of een wedstrijd van ajakkes in de aarsrena. wat een saaie bedoening.....