07-05-2010, 09:38 AM
Fabian Wrote:Woef, uiteraard wel de buitenspel-goal vermelden en dan niet de 2 momenten in de eerste helft waar Ajax 2x werd teruggefloten ( suarez alleen op de keeper ), die geen buitenspel waren.
die vermeld ik niet omdat ik dat niet in de herhaling gezien heb, ontzettende kwezel, anders ben ik de eerste die dat gewoon toegeeft. en bovendien erken ik dat dat geen fouten waren van luinge.
maar als je nou de bekerfinale helemaal verziekt met een beslissing om er 2 wedstrijden van te maken, en je maakt de supporters helemaal monddood en je doet net alsof godver de grens van palestina en israel moet worden nagebouwd, en het staat 2-0 en 0-1 voor ajakkes, en el amadi staat op 1 lijn met de verdediger, dus, als het al buitenspel was, dan was het een ongelooflijk twijfel geval, maar dan ga je toch niet vlaggen? wat ben je dan voor randdebiel?
sneuarez had al geel moeten hebben door zijn doorlopende opzichtige protest tegens scheidsrechterlijke beslissingen. helemaal doodmoe word je van die armgebaartjes. in de reglemenet staat dat het niet mag, en nooit wordt hij er voor bestraft. ik ben ook benieuwd wat hij deed bij schenkeveld (toen hij al geel had, maar ook dat heb ik niet in de herhaling gezien).
ik vond luinge gewoon kut fluiten, maar ik vind luinge altijd kut fluiten. pedante teringlul is het. maar dat laat onverlet dat feyenoord zelf en terecht verloren heeft en dat dat verder niets met de scheids te maken had en dat bovenal landzaad (ongelooflijk, tegen heerenveen ook al ongelooflijk slecht en dan gewoon doodleuk weer opgesteld worden) en wijnaldum (leuke techniek, maar het tactisch inzich van een verschrompelde doperwt) en been (wat een ongelooflijk dramaopstelling heeft hij uit de hoed weten te toveren, nog los van zijn opmerking: als je makaay opstelt, stel je doelpunten op, nou, mario, had dat dan wat vaker gedaan dit seizoen).
ik vond makaay een van de betere aan feyenoord kant. die deed tenminste iets goed met de bal. dat is toch een verademing tov het gepingel en geloop en gedraai met de bal van bv el amadi.