The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hattrick Manager van de Week (11-20)
#11
Birger
[Image: birger.jpg]
Een interview met de enige Belgische SD-Hattricker.

Naam
Birger Hauchecorne (dus ja, Birger is mijn echte naam)

Leeftijd
21 jaar

Woonplaats
Puurs (België)

Teamnaam in Hattrick
Track United
[Image: LogoTeam106167.JPG]

Hattricker sinds…
Als ik mij niet vergis: 16-11-2002.. Ha, klopt. Team gekregen: 18-11-2002 (daar ben ik voor gaan spieken).

Hoe kwam je ooit met Hattrick in aanraking?
Dat is al een tijdje geleden, maar als ik het me goed herinner, kwam het doordat ik op bezoek was bij een vriend, en die vertelde me dat een medestudent van hem over een raar voetbalspelletje gehoord had: Hattrick of zoiets. Ik heb me maar meteen ingeschreven.

Hoeveel uur per week besteed je aan Hattrick?
Moeilijk te zeggen, ik ben meestal wel ingelogd, maar ik doe er niet echt iets op. Ruwe gok: 10 uur per week.

Wat vindt je het meest interessante onderdeel in Hattrick?
De trainingen. De competitiewedstrijden kan ik jammer genoeg nooit volgen, want ik ben dan zelf aan het voetballen, meestal. Donderdagochtend vind ik ook een leuk moment. 'Stomme' landen uitdagen.

Hoe ben je aan de vrij eenvoudige, maar toch unieke teamnaam Track
United gekomen? En waarom heb je voor een Engelse naam gekozen?
Toen ik ± 3 jaar geleden met het spelletje begon speelde ik zaalvoetbal bij een team dat, jawel, Track United heette. Bij gebrek aan inspiratie op het moment heb ik me ook zo maar genoemd. Achteraf bekeken was het nog zo slecht niet aangezien ik ook aan atletiek doe (Track&field weetjewel). Ik doe alleen aan 'Track'. Ik 'verenig' het atletiek doen met voetbal spelen, wat niet altijd een evidente combinatie is (mijn beide trainers vinden het niet alles, die van atletiek niet omdat ik een grotere kans op blessures heb. en die van voetbal niet omdat ik geregeld eens weg moet voor een meeting, hoewel dat beperkt is, maar een kampioenschap laat ik natuurlijk niet liggen ..)

Je bent de enige Belgische forummer op SD. Hoe ben je bij ons
gekomen, en zou je er in de toekomst graag nog meer Belgen bij
willen hebben?
Ik speelde een online spelletje, wat Marshall ook 'speelde', maar nu niet meer. En op de een of andere manier kwam daar HT ter sprake. Marsh vertelde me over jullie site, en ik ben eens gaan kijken. Maar eerlijk gezegd vond ik er toen niet veel aan, ik speelde HT immers niet echt intensief. Maar doordat ik ben gaan kijken, begon ik toch opnieuw meer interesse te krijgen in HT, en nog geen maand later heb ik me dan aangemeld op het forum, iets wat ik me nog steeds niet beklaagd heb.

Ik hoef er in ieder geval geen Belg bij in de toekomst, het zou de taalverwarring alleen nog wat groter maken soms.


Dit is al je elfde (!) seizoen als Hattricker. Je hebt echter –met
alle respect- nog geen bijzondere resultaten geboekt. Je bent
‘slechts’ twee keer kampioen geworden, en hebt geen spelers met
TSI’s die de pan uit rijzen. Wat drijft je nog om het spelletje te
blijven spelen, en waarom zit je niet al lang in divisie III of II?
Toen ik begon, in 2002, zag ik het nut er niet echt van in om de spelregels eens te lezen. ‘Het is voetbal, dus wat kan er nou zo moeilijk aan zijn?’, dacht ik.. Was me dat effe verkeerd gedacht, ach ja. Ik trainde dus zoals alle noobs op algemeen, en ik speelde geen friendlies. Alleen af en toe eens tegen mensen die mij uitdaagden. Het 1e seizoen begon ik als 1e in divisie V, maar door een slechter doelsaldo ben ik als 2e geëindigd. Ik heb dan ook niets aan mijn ploeg veranderd, en degradeerde twee seizoenen later. Toen kocht ik wel enkele spelers, en het seizoen erop promoveerde ik weer. Maar opnieuw maakte ik dezelfde fout door mijn ploeg niet te versterken. Daarnaast heb ik ook lang in een stadion van 7.000 man gespeeld. De resultaten waren er dan ook naar. Ik degradeerde meteen, en ben toen in de divisie beland waar ik vorig seizoen ook al stond. Door naar Marsh te luisteren ben ik dan opnieuw gaan spelen, en ben toen ook positiespel beginnen te trainen. Weliswaar met de oude mannetjes die ik toen al had (als ik me niet vergis, waren toen nog 8 van de 11 basisspelers van mijn startploeg). Toen ik op het forum kwam, heb ik onmiddellijk enorm veel goede raad gekregen van de forummers (Johan, Anti, Box, Marsh, Mac, Fred… noem maar op) ! Na 1 seizoen opbouwen, ben ik dan ook gepromoveerd. Je kunt eigenlijk best wel stellen dat ik begonnen ben op de dag dat ik op SD aankwam. Ik had alleen net een iets beter beginelftal dan de meeste starters Smile

Het is dan ook logisch dat ik het nog bij lange na niet beu ben, temeer omdat ik het gedurende al die jaren nooit gespeeld heb. Hoe ik mijn team heb kunnen behouden, is me nog steeds een raadsel, want vaak logde ik niet in. Ik heb er wel nog elke dag spijt van dat ik toen niet wist wat ik nu weet, want dan had ik zeker in III of hoger gestaan..



Het bekertoernooi was tot nu toe nog niet echt aan je besteed. Je beste prestatie was tot nu toe de derde ronde. Is daar een verklaring voor?
Neen J.

Ik weet zelf ook niet hoe het zit. Ik speel wel altijd PIC in de beker; misschien moet ik dat in de 3e ronde maar eens laten. Hmm, ik zie net dat ik dat dit jaar al gedaan heb.. Ach, ik denk dat het vooral een gebrek aan geluk is. Eruit met verlengingen, of pingels ofzo. Dit jaar kwam het wel wat onverwacht, maar een ramp is het niet, aangezien ik nooit goed presteer in de beker. Volgend seizoen ga ik voor een verpulvering van mijn record… hoewel ik dan een nieuwe lading trainees heb.. we zien wel wat het wordt, ik lig er in alle geval niet wakker van. Vorig jaar was het erger, er al uit in ronde 1! Het is jammer voor de inkomsten, de ervaring, en de teamspirit..maar voor de rest valt het mee.


Je hebt twee spelers in je team (Petillon en Vasconcelos) die al absurd veel wedstrijden hebben gespeeld. Ga je ze ooit nog van de hand doen?
Vasconcelos kan ik al niet meer verkopen, want die is ooit trainer geweest. Petillon ben ik wel van plan om ooit eens te verkopen. Daarvoor heb ik wel eerst nog 2 verdedigers die beter zijn dan hem. Dat kan dus nog wel een tijdje duren vrees ik.

Ach, zolang ze deftige ratings halen ben ik niet van plan ze te verkopen.


Valt jou een verschil op tussen Nederlandse Hattrickers en Belgische? Verschillen ze misschien in speelstijl, denkwijze, keuze voor tactieken of benadering van het spel?
Dat is een moeilijke vraag. Nederlanders zijn over het algemeen assertiever dan Belgen. Dit uit zich ongetwijfeld dan ook in Hattrick. Hetgeen me wel opvalt is dat er bij redelijk wat Belgen een stevige verdediging staat, en een mindere aanval. Dit zal je bij Nederlanders niet zo dikwijls vinden. Hoewel dat relatief is natuurlijk. Het is logisch dat een verdedigerstrainer een goede verdediging heeft…

Of het nu een verschil is in divisies, of tussen beide landen weet ik niet, maar op het forum wordt er dikwijls gesproken over tactieken om de tegenstrever te slim af te zijn. Ik (Belg) ga meestal uit van eigen sterkte, en ben niet zo snel geneigd om mij aan te passen aan de tegenstander. Zoals gezegd weet ik echter niet of dat aan nationaliteit ligt of niet.


De Kijkersvraag van de laatste HMvdW komt deze week van Fred. Hij wil weten; Wat is in de loop der jaren de slechtste verandering in het spel geweest?
Goh, moeilijk te zeggen. Ik kan moeilijk doen en zeggen dat ze de oude ratings eraf moesten smijten Wink.

De nieuwe trainingsvormen (schieten, opening maken, controlerend spel..) vind ik maar niets, evenals dat creatief spel. Verder zou elke verandering toch voor verbetering moeten staan (mits een aanpassingsperiode natuurlijk). Ik meen me te herinneren dat je vroeger ook namen kon geven aan je spelers. Dat vind ik wel spijtig dat het nu niet meer zo is. Maar voor de rest kan ik er niet meteen opnoemen.


Op welke persoonlijke prestatie in Hattrick ben je het meest trots?
Echt persoonlijk is het niet, maar ik ben best wel trots dat ik mijn team opnieuw wat op de rails gekregen heb. Bekroond met het kampioenschap van vorig seizoen. Dit was echt onmogelijk zonder SD, dus hierbij "dank je iedereen" !



Wat zijn je grootste blunders als Hattricker geweest?
Ik had NOOOOOOIT mijn training op ‘Algemeen’ mogen zetten. Als ik juist hetzelfde had gedaan zoals nu, maar mijn training op iets anders gezet, dan had ik nu allemaal enorm goede spelers gehad.

Verder heb ik ook al wel eens spelers gekocht met compleet nutteloze stats, maar uitmuntend spelhervatten ofzo… Of, zoals ook eerder aangegeven, me niet versterkt bij promotie of degradatie etcetera.


Van welke ploeg of manager, binnen en/of buiten SD, wil je het liefst winnen?
Ik zou graag tegen Marsh winnen, gewoon omdat ik hem al het langste 'ken'. Buiten SD zou ik het wel eens fijn vinden mocht ik tegen mijn broer(s) winnen (competitite en/of beker). Nu ik er zo over nadenk.. ik wil tegen iedereen wel winnen binnen SD (vriendschappelijk natuurlijk).

Welke veranderingen zou je graag zien in Hattrick?
Niet meteen grote veranderingen graag. Het is best leuk zoals het nu is. Het idee van Fred lijkt me wel wat (de spraakverwarring). Dat maakt het spel natuurlijk weer wat realistischer.

Als je moest kiezen uit de volgende twee opties, wat zou het dan worden?
*Een jeugdpull (veldspeler) met TSI 3 800 pullen in week 1.

*Je grootste concurrent met 6-0 verslaan.
Zeker weten de jeugdspeler. Met het geld dat je daarmee kan verdienen maak je wel nieuwe concurrenten.

Of je kan hem verder trainen, lijkt me ook wel leuk. Maar zeker dus de 1e optie.

Hoe zie je de toekomst voor Track United in de komende 2 seizoenen?
Met een beetje geluk zit ik dan nog in V.174. Mocht ik dit jaar degraderen dan hoop ik opnieuw in V te zitten. Verder ben ik niet veel meer van plan dan me rustig aan te versterken en mijn trainees te laten trainen. Op het einde van dit seizoen gaat de pret eigenlijk beginnen, want dan wordt mijn 1e lichting trainees verkocht. Dan moet ik nieuwe trainees gaan kopen, en nog wat geld overhouden om me te versterken. Als dat een beetje vloeiend verloopt… hehe…*droomt weg*.


Welk SD-team zie jij met vertrouwen de komende seizoenen ingaan?
Ik verschiet bijna elk trainingstopic van de spelers die Vietjes produceert. Dat voor iemand die nog steeds in VII zit! LL is ook sterk bezig, die heeft natuurlijk ook het voordeel dat hij de ervaring van SD kan gebruiken.

De meeting is nu geweest, dus Boca moet hier niet meer vernoemd worden.


Waar gaat je team eindigen in de SD Cup, dit seizoen?
Ik kom de 1e ronde waarschijnlijk niet uit, denk ik. Tot in de halve finales zoals vorig jaar zal niet meer lukken vrees ik. Temeer ook omdat ik dit jaar maar 1 WO heb.

Welke tips of welke inspiratie wil je beginnende Hattrick-managers meegeven?
Lees veel over het spelletje. Denk lange termijn. Doe niets ondoordacht. Train zo snel mogelijk optimaal. Investeer steeds in je jeugd, al is het maar 5.000..

Zie je jezelf ooit stoppen met het spelen van Hattrick?
Zeg nooit nooit, maar ik heb het gevoel dat ik pas net begonnen ben, en ik ben nu toch ook al bijna 3 jaar bezig (nog een weekje), en ik ben het nog bijlange na niet beu.

Maar, je weet nooit hoe het leven kan lopen. Ik kan me goed voorstellen dat, als ik binnen enkele jaren ga werken, er dan minder tijd over is. We zien wel, maar voorlopig zie ik me nog wel een tijd doorspelen!


Bakke © 2005
IFK Networks
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by Antidote - 12-07-2005, 12:10 AM
[No subject] - by Antidote - 26-07-2005, 01:57 PM
[No subject] - by Antidote - 01-08-2005, 03:58 PM
[No subject] - by Antidote - 22-09-2005, 08:39 PM
[No subject] - by Antidote - 25-09-2005, 07:12 PM
[No subject] - by Antidote - 17-10-2005, 01:16 PM
[No subject] - by Antidote - 19-10-2005, 11:51 PM
[No subject] - by Antidote - 04-11-2005, 04:40 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:31 PM
[No subject] - by Antidote - 14-11-2005, 07:47 PM

Forum Jump: